Nadin 2022-ben csatlakozott a cégcsoporthoz. Az Eventrend Group központi ügyfélkapcsolati igazgatójaként felel azért, hogy minél több elégedett ügyfél forduljon meg a cégcsoport egyes helyszínein és ügynökségeinél. A fókusz számára a minél tökéletesebb ügyfélélmény elérésén van. Az üzleti partnerek magas színvonalon történő kiszolgálása mellett az ő hatáskörébe tartozik még a cégcsoportos együttműködések kialakítása, innovatív ügyfélélmény-növelő eszközök fejlesztése, központi kommunikációs kampányok, valamint rendezvények menedzselése.

Karrierút

Több, mint 20 éve tevékenykedem a turizmusban részben megrendelői, részben pedig szervezői oldalon. Közgazdász/marketing szakirányú egyetemi végzettségemmel, menedzseri kompetenciámmal, széleskörű marketingkommunikációs ismeretemmel aktív és lelkes szereplője vagyok a hazai turisztikai szektornak.
Eddigi pályafutásom minden percét élveztem: huszonévesen már igazgatóként vezettem a Magyar Turizmus Zrt. (Magyar Turisztikai Ügynökség jogelődje) kommunikációs csapatát, részt vettem nagyszabású országimázs kampányok szervezésében és megrendezésében, a nemzeti turisztikai marketing stratégia megalkotásában, nemzetközi és hazai szakmai rendezvények megszervezésében. Munkám során közvetlen kapcsolatban álltam a külképviseletek vezetőivel, így számos nemzetközi kiállításon (ITB, WTM, IMEX, stb.) és sajtóeseményen is képviselhettem a szervezetet: építettem országstandot Európa és az USA nagyvárosaiban, mondtam köszöntőbeszédet többek között a berlini és a washingtoni nagykövetségeken, szerveztem nemzetközi sajtótájékoztatót Londonban, fogattam országimázsfilmet Tony Curtis-szel és sorolhatnám még.
2010-től a Turizmus Kft. PR-és rendezvényigazgatójaként 10 éven át voltam az egyik főszervezője olyan ismert turisztikai B2B eseményeknek, mint a Turizmus Évadnyitó Gála, a MICE Business Day vagy a Business Excellence Díjátadó Fogadás. Csapatommal megálmodói és megalkotói voltunk Magyarország egyetlen online, turisztikai talk-show-jának, a Turizmus Cafénak, továbbá társzerkesztője voltam a TrendFM-en futó turizmus.com rádióműsornak. A szakmai szervezetekkel együttműködésben részt vettem olyan személetformáló kampányok megalkotásában és megszervezésében mint a szállodai minősítő védjegyet népszerűsítő Hotelcsillagok kampány (MSZÉSZ), valamint az utazási irodák szerepének fontosságát megerősítő Felszállás! kampány (MUISZ). Turisztikai kommunikációs ügynökségünk, a PR in Hungary Kft. szakmai vezetőjeként több mint 50 nemzetközi és hazai ügyfél részére végeztünk teljeskörű, turisztikai marketing-és PR tevékenységet. Hivatalos magyarországi PR ügynöksége voltunk többek között Tunéziának, Horvátországnak, Szlovéniának és szerveztünk PR akciókat több más külföldi desztinációnak – köztük Dubajnak, Marokkónak, Thaiföldnek, Lengyelországnak, Ras Al Kaimahnak, Nagyváradnak - illetve szállodacsoportnak – köztük a Kempinskinek, a Falkensteinernek, a Liburnia, valamint a Bernardin szállodacsoportoknak, és a felsorolás így még nem teljes.
2022-ben a szlovén Kongres magazin nemzetközi szavazásának eredményeként Közép-Európa leginnovatívabb rendezvényszervezőjének - Top Meeting Innovator – választottak a pandémia alatt nagy sikerrel megvalósított virtuális szakmai rendezvények megszervezésének elismeréseként. Fontos küldetésemnek tartom a jövő szakembereinek, vezetőinek támogatását, a tudásmegosztást, a tapasztalatok átadását. Második éve mentorként vállalok szerepet a turisztikai szakma utánpótlását biztosítani hivatott protégé. mentorprogramban, továbbá óraadó tanár vagyok a Kodolányi János Egyetem nemzetközi tanszékén, és rendezvényszervezés előadó a Werk Akadémián. A Menedzserszövetség felkérésére évről-évre szerepet vállalok a női vezetők szerepének fontosságát hangsúlyozó „Legyen divat a női vezető” kampányban és a szövetség mentorprogramjában is részt veszek.