Nemrégiben nyitott meg a Világ Legszebb Kávéháza területén Budapest legfiatalabb hotelétterme, amely nemzetközi sztenderdek szerinti minősítése nemrég történt meg. Ezek alapján a LQA rendszer eddigi legtöbb pontját kapta meg a White Salon, amelyet Bíró Dániel séf vezet, Wolf András operatív executive séf támogatása mellett.
Az étterem a „casual dining” stílust képviseli, amely feszengésmentes, de magas színvonalú vendégélményt nyújt, mind kínálatban, mind szolgáltatásban. Az étlapon alapvetően magyar ételek szerepelnek francia és ázsiai ízekkel kombinálva, magyar alapanyagokból. Elsősorban várhatóan a New York Palotában működő Anantara hotel vendégei élvezik majd a különleges fogásokat és a világszínvonalú szervizt, de foglaltság függvényében az érdeklődőket örömmel fogadják.
Az LQA szabvány vezető minőségbiztosítás az szállodai éttermeket illetően. Minden olyan szempontot figyelembe vesznek, amelyek befolyásolják a vendégek kényelmét és élményét. Alapvetően négy fő területre összpontosítanak: recepció, ételek és italok, takarítás és egyéb szolgáltatások. A kapcsolatok, a személyre szabottság, a hitelesség és a valódi, személyes kapcsolatok kialakítása végső soron meghatározza, hogy egy szálloda képes-e megfelelni az LQA szabványoknak. Mindezt LQA-ellenőrzések segítségével határozzák meg a szálloda minden területén. Az LQA auditokat névtelenül külső LQA tanácsadók végzik, a végleges jelentés pedig több mint 800 viszonyítási pontot fed le, beleértve az érzelmi intelligenciát és a márkaspecifikus szabványokat.