Péter 2023-ban csatlakozott a cégcsoporthoz kreatív stratégiai vezetőként. Feladata a cégcsoport és az ahhoz tartozó márkák kommunikációs stratégiai erősítése, a márkaképekhez illeszkedő, koherens és sikeres kommunikációs aktivitások létrehozása. Péter közel 28 éven át nemzetközi és hazai reklámügynökségeknél szerzett partnerként és vezető kreatív igazgatóként szerteágazó tapasztalatot. Stratégiai és kreatív munkájának eredményességét meghatározó hazai és nemzetközi világmárkák sokaságának készített, sokszor díjazott kampányok fémjelzik

Karrierút

7.olimpiai ciklusomat zárom éppen a kommunikációs szakmában. Az MTI egykori sportszerkesztő-újságírójaként, és volt válogatott asztaliteniszezőként ezt jól esett „sportosan” megemlítenem. Az újságírásból egy inspiratív szakmai beszélgetés csalt el a reklámszakmába. 1996-ban kezdtem a pályafutásom a kacifántosan hosszú nevű Ammirati Puris Lintas budapesti ügynökségében, amely később Lintas névre egyszerűsödött, majd egy összeolvadást követően Lintas GGK néven prosperált. Szárnybontogatásomat meglehetősen gyors siker koronázta. A „Ronda és finom” szlogennel futó Chokito kampánnyal „befutottam”. Először a „new business kreatív igazgató” címmel tüntettek ki, később már kreatív igazgatói titulus került a névjegykártyámra. 2000-ben elcsábított egy komoly kihívás. A nemzetközi piacon a világ legjobbjai között számon tartott Euro RSCG - ma Havas Group - akkori budapesti irodáját kellett megerősíteni, hazai viszonylatban komoly piaci tényezővé tenni. 7 év kemény munkájával és egy kitartó csapattal bátran állítom, sikerült. Ezt többek között a Dreher, Peugeot, Citroen, K&H Bank, Danone márkáinak készített kommunikációs megoldások igazolták. 2007és 2018 között - maradva a kaptafánál - valami teljesen újba vágtam. Az ACG Budapest reklámügynökség felépítésébe, amelyben partnerként, vezető kreatív igazgatóként vettem részt. Elismert, nagy nemzetközi hátterű ügynökségek után független, hazai cég… Kemény dió volt, de feltörtük. Az ACG Budapest már 2009-ben az Év Ügynöksége címmel büszkélkedhetett, amit további 4 alkalommal nyertünk el, mellette sok egyéb hazai és nemzetközi díjat besöpörve. Mennyi újabb nagy márka, mennyi mennyi díj?! Ez is pipa! 2019-ben úgy gondoltam, hogy tapasztalataimmal az ügynökségi léten kívül is sok márkának segíthetek, ezért létrehoztam saját tanácsadó cégemet. Szinte alig fogtam bele, a kis hajóm befutott az Eventrend Group nagy kikötőjébe. Sokszínű, gazdag márka portfólió, tele izgalmas kihívással. Mivel megbecsülnek, és számítanak rám, úgy döntöttem, ledobom a horgonyt. Így írunk most 2023-at, és együtt írjuk tovább az Eventrend Group immáron 30 éves történetét.

Személyes misszió

Munkám során a társadalmi felelősségvállalás, a társadalmi célú kommunikáció, a reklám nem csak értékesítést támogató, de szemléletformáló, segítő erejét is sok-sok eredményes kampánnyal sikerült megmutatnom. A márkák társadalmi hasznosságát mindig kiemelten fontosnak tartottam, elkötelezettségem ebben mit sem változott, ezért egyik legfőbb személyes missziómnak tekintem. Emellett a hiteles, őszinte, a hasznos és szórakoztató márkaélmények létrehozásában hiszek. Mit szeretnék még? A szélvészgyors szakmai és technológiai változásokkal együtt pörgő, vidám és közvetlen személyiségemet evilági létemben örökké megtartani! 

Amire büszke vagyok

Több tucat világ-, és száznál is több hazai márka ezernyi kampánya áll mögöttem. Budapestnek talán nincs olyan szeglete, ahol ne forgattam volna reklámfilmet. A kreatív iparág legjobbjaival dolgozhattam együtt, a többségük ma már elismert nagyfilmes rendező, operatőr, designer vagy éppen forgatókönyvíró. A munkáim során bejártam Fokvárost, New York-ot, Barcelonát, Londont, Párizst és ettől már nem is tart a hajam. A kommunikációs kreatív szakma legfőbb seregszemléjének, az Arany Pengének 4 alkalommal voltam zsűrielnöke, számos nemzetközi reklámversenyen (New York Festival, Golden Drum, Cresta, Epica) ültem zsűritagként, konferenciákon és egyetemi szakképzéseken tartottam és tartok előadásokat