Két új pozíció, két új vezető. A legendás Gundel vezetősége nem bíz semmit a véletlenre, totális fókuszba helyezi a vendégek és ügyfelek elégedettségét. A precízebb és még magasabb színvonalú szolgáltatásokért két új vezető felel: Czink László, aki ügyfélkapcsolati vezetőként az ügyfelek igényeire figyel egyéni és rendezvényoldalon egyaránt, valamint Benkő Márton rendezvényigazgató, aki a rendezvényszervezői csapat munkájáért felel.
Czink László – ügyfélkapcsolati vezető
Ügyfélkapcsolati vezetőként elsősorban az a feladata, hogy a Gundel jó hírneve továbbra is csorbítatlanul fennmaradjon. Ennek érdekében szinte azonnal próbálnak minden olyan kérdést tisztázni és megválaszolni, amely a la carte oldalról érkezik és esetleg további kezelést kíván. Czink László kollégánk nem új a szakmában és az Eventrend Group életében sem. Már több mint 20 éve dolgozik a cégcsoport különböző egységeiben, így a Gála PS-nél kezdte protokoll pincérként, majd alkalmazottként részt vett a Fakanál indításában, több mint 4 évig dolgozott az Andrássy úti Wall Street étteremben, valamint az Eventrend üzemeltetésbe tartozó New York Caféban 13 évig töltött be középvezetői pozíciót. A Gundelben a 2 évvel ezelőtti újranyitás óta oszlopos tag, most pedig már mint ügyfélkapcsolati vezető. Mint mondja: „mindent megteszek annak érdekében, hogy a vendégeink továbbra is a kiválóság szimbólumaként emlékezzenek és térjenek vissza a Gundelbe”!
Benkő Márton – rendezvényigazgató
Új kollégánk (üdv a csapatban!) feladata igen összetett, éppen ezért nagy fegyelmet, precizitást kívánó munkakört tölt be. Többek Között Mártonhoz tartozik a Gundel Palota és a Bagolyvár rendezvényszervező csapatának szakmai irányítása, de nem csak ház falain belül, hanem a kitelepülések során is. Szép kihívás számára a Gundel házon kívüli rendezvényüzletágának fejlesztése, valamint a Bagolyvár rendezvényhelyszín mind szélesebb körű bevezetése. A rendezvényigazgató személyes missziója többek között az, hogy a Gundel ismét a legelegánsabb rendezvény-és catering szolgáltatók közé tartozzon, sőt meg is haladja az elvárásokat – ez egyébként az Eventrend Group egészére jellemző küldetés.
Márton tudását és tapasztalatát nem a cégcsoport berkein belül, ám igen magas színvonalú munkakörök betöltésével szerezte: hatalmas tapasztalatot gyűjtött nemzetközi protokoll és kiemelt rendezvényszakemberként, egy évtizeden keresztül a Budapesti Amerikai Nagykövetek protokoll- és rendezvényfőnöke volt, számos magasrangú külföldi diplomata és üzletember tanácsadója, golf és country club general manager, illetve közvetlenül a Gundel rendezvényigazgatói pozíciója előtt a Magyar Turisztikai Ügynökségnél a Dubai Világkiállítás Magyar Pavilonjának protokollfőnöke, majd az Oszakai Világkiállítás pavilonigazgatója volt.