Eventrend kezdőlapEventrend kezdőlapeventrend-logo-mobileventrend-logo-mobil
  • HOTEL
  • EVENT
    • Catering & Programszervezés
    • Rendezvényhelyszín
    • Rendezvény ajánlatkérés
  • GASTRO
    • Vendéglátás
    • Étel házhozszállítás
    • Asztalfoglalás éttermeinkbe
  • KARRIER
    • Misszió
    • Vezetőink
    • Karrier
    • Befektetőknek
  • Magyar
  • Rendezvény
✕

Személyre szabott ügyfélkiszolgálás

július 25, 2022

Központi ügyfélkapcsolati igazgató igazolt az Eventrend Grouphoz idén nyár elején. Kenderesy Nadin azóta feltérképezte a cégcsoporton belüli folyamatokat, összefüggéseket, és most már ő a garancia arra, hogy a partnerek és ügyfelek a legmagasabb szintű szolgáltatást kapják a számukra legmegfelelőbb helyszínen.

Hogy mit is csinál az immár 30 éves Eventrend Group központi ügyfélkapcsolati igazgatója? A legfontosabb feladata a „matchmaking” vagyis az ügyfél számára megtalálni az ideális helyszínt és a helyszínek számára megtalálni az ideális ügyfelet, vagyis rendezvényt. Évente több ezer ügyfél fordul meg a cégcsoport egyes egységeiben, de mindegyik partner esetében kiemelt cél, hogy elégedetten távozzon és vissza is térjen!

Kenderesy Nadin elmondta: az Eventrend minden rendezvénytípusban otthon van, beszélhetünk egy Római-parti csapatépítésről, de egy több száz, esetleg ezer fős exkluzív rendezvényről is például a Budai várban. Ha nincs szükség helyszínre, de szervezésre és cateringre igen, az Eventrend Group rendezvényügynökségei és catering cégei azt is a legmagasabb minőségben megvalósítják.

Nadin legfőbb küldetése, hogy segítsen a kínálatot és a keresletet összehozni, eligazodni az ügyfeleknek a cégcsoport több számos budapesti és vidéki helyszíne között, mindezt úgy, hogy minden ügyfél érezze a személyes törődést és a kiemelt figyelmet. Akkor is érdemes Nadint keresni, ha csak gondolati szinten fogalmazódott meg egy rendezvény igénye, de az adott cég illetékese nem tudja, hogyan tovább. A cégcsoport rendezvényeseinél biztonságot talál, és megnyugtató válaszokat kap.

A cégcsoportba olyan ikonikus vendéglátóhelyek tartoznak, amelyek önmagukban is attrakciónak számítanak nem csak a hazánkba látogató külföldiek számára, de a magyar vendégeink számára is. Ezért a tökéletes rendezvény kivitelezése, valamint az oda vezető út nem csak lehetőség, hanem komoly felelősség is. Kenderesy Nadin már több mint 25 éve dolgozik a turisztikai szakmában, napi kapcsolatban van a szakma képviselőivel, érti az igényeiket, az elvárásaikat. Éppen ezért a lehető legnagyobb rálátással segíti az együttműködést az egyes helyszínek és az utazási irodák, MICE és incentív szervezők között.

A központi ügyfélkapcsolati munkához természetesen kapcsolódnak olyan marketing eszközök is, amelyeknek fejlesztése, hatékonyabbá tétele szintén kiemelt feladat. Nadin hozzátette: jelenleg is dolgozunk a központi helyszín ajánlatkérő rendszerünkön, valamint továbbfejlesztjük az Eventrend Club applikációt, de persze a személyes kapcsolatok ápolása és az ehhez kapcsolódó ügyfélesemények szervezése mindig is az elsődleges feladat marad.

Rendezvényre ajánlatot ITT tudsz kérni, közvetlen elérhetőség: kenderesy.nadin@eventrend.hu

Megosztás

Kapcsolódó bejegyzések

február 28, 2023

Mivel lepd meg a számodra kedves hölgyeket? – Nőnap powered by Eventrend Group


Olvass tovább
február 8, 2023

És újra Valentin-nap!


Olvass tovább
január 30, 2023

Emeld művészi szintre a rendezvényed!


Olvass tovább

Legfrissebb cikkeink:

  • Mivel lepd meg a számodra kedves hölgyeket? – Nőnap powered by Eventrend Group február 28, 2023
  • És újra Valentin-nap! február 8, 2023
  • Emeld művészi szintre a rendezvényed! január 30, 2023
  • Ünnepel a Symbol Budapest! január 30, 2023
  • Álomesküvő? Váltsd valóra! január 18, 2023

Kapcsolat


info@eventrend.hu

Gyors linkek


Adatkezelési tájékoztató
Karrier

Közösségi média


© 2019 Eventrend Group. Minden jog fenntartva. Weboldalt készítette: Alberti Dorina
    • Nem érhető el fordítás ehhez az oldalhoz