Központi ügyfélkapcsolati igazgató igazolt az Eventrend Grouphoz idén nyár elején. Kenderesy Nadin azóta feltérképezte a cégcsoporton belüli folyamatokat, összefüggéseket, és most már ő a garancia arra, hogy a partnerek és ügyfelek a legmagasabb szintű szolgáltatást kapják a számukra legmegfelelőbb helyszínen.
Hogy mit is csinál az immár 30 éves Eventrend Group központi ügyfélkapcsolati igazgatója? A legfontosabb feladata a „matchmaking” vagyis az ügyfél számára megtalálni az ideális helyszínt és a helyszínek számára megtalálni az ideális ügyfelet, vagyis rendezvényt. Évente több ezer ügyfél fordul meg a cégcsoport egyes egységeiben, de mindegyik partner esetében kiemelt cél, hogy elégedetten távozzon és vissza is térjen!
Kenderesy Nadin elmondta: az Eventrend minden rendezvénytípusban otthon van, beszélhetünk egy Római-parti csapatépítésről, de egy több száz, esetleg ezer fős exkluzív rendezvényről is például a Budai várban. Ha nincs szükség helyszínre, de szervezésre és cateringre igen, az Eventrend Group rendezvényügynökségei és catering cégei azt is a legmagasabb minőségben megvalósítják.
Nadin legfőbb küldetése, hogy segítsen a kínálatot és a keresletet összehozni, eligazodni az ügyfeleknek a cégcsoport több számos budapesti és vidéki helyszíne között, mindezt úgy, hogy minden ügyfél érezze a személyes törődést és a kiemelt figyelmet. Akkor is érdemes Nadint keresni, ha csak gondolati szinten fogalmazódott meg egy rendezvény igénye, de az adott cég illetékese nem tudja, hogyan tovább. A cégcsoport rendezvényeseinél biztonságot talál, és megnyugtató válaszokat kap.
A cégcsoportba olyan ikonikus vendéglátóhelyek tartoznak, amelyek önmagukban is attrakciónak számítanak nem csak a hazánkba látogató külföldiek számára, de a magyar vendégeink számára is. Ezért a tökéletes rendezvény kivitelezése, valamint az oda vezető út nem csak lehetőség, hanem komoly felelősség is. Kenderesy Nadin már több mint 25 éve dolgozik a turisztikai szakmában, napi kapcsolatban van a szakma képviselőivel, érti az igényeiket, az elvárásaikat. Éppen ezért a lehető legnagyobb rálátással segíti az együttműködést az egyes helyszínek és az utazási irodák, MICE és incentív szervezők között.
A központi ügyfélkapcsolati munkához természetesen kapcsolódnak olyan marketing eszközök is, amelyeknek fejlesztése, hatékonyabbá tétele szintén kiemelt feladat. Nadin hozzátette: jelenleg is dolgozunk a központi helyszín ajánlatkérő rendszerünkön, valamint továbbfejlesztjük az Eventrend Club applikációt, de persze a személyes kapcsolatok ápolása és az ehhez kapcsolódó ügyfélesemények szervezése mindig is az elsődleges feladat marad.
Rendezvényre ajánlatot ITT tudsz kérni, közvetlen elérhetőség: kenderesy.nadin@eventrend.hu